מחפשים סקרים באינטרנט תמורת תשלום גבוה ולקבל כסף?

אתר סקרים IL מאפשר לענות על סקרים בתשלום אונליין מהבית.
אנו מציעים עבודה בסקרים, תוכלו לבחור ממגוון אתרי חברות סקרים והצעות עבודה מהבית, ולהרוויח כסף בצורה קלה ופשוטה מהסמארטפון או המחשב הביתי!

איך מתחילים?

נרשמים

עונים

מרוויחים

עונים ומרוויחים

מומלץ להירשם לכל אתרי הסקרים שאנו ממליצים עליהם

כך אתם מגדילים את ההכנסות שלכם ממילוי הסקרים. הרשמה ל-2 אתרים יכולה להכפיל את הרווחים שלכם ממילוי הסקרים, הרשמה ל-3 אתרים יכולה לשלש וכן הלאה.
*לאחר ההרשמה, ישלח אליכם מייל לאימות המשתמש, חשוב לאמת את המשתמש ולמלא את כל הפרטים הנדרשים.

גולשים שנרשמו דרך אתר skarim כבר הרוויחו אלפי שקלים ממילוי סקרים, כל מה שצריך זה לעקוב אחרי המיילים והסמסים שישלחו אליכם ולהשתתף בסקרים. זה פשוט, הכל מבוצע מהבית (או כל מקום אחר) בזמנכם הפנוי ולא דורש ממכם כל מאמץ. במקום לבזבז את כל היום בטיקטוק/פייסבוק/אינסטגרם פשוט תמלאו סקרים ותרוויחו כסף.

אתרי סקרים מומלצים בחו"ל - מרוויחים בדולרים $$$

אתרי סקרים בשפה האנגלית, מומלץ מאוד – בעקבות המצב יש דרישה גבוהה לסקרים מישראל בתשלום גבוה. אין צורך באנגלית טובה, גם רמה בסיסית מספיקה. ניתן גם לתרגם את העמוד באמצעות גוגל טרנסלייט.

היתרון באתרי סקרים בחו"ל – תשלום יותר גבוה, תשלום בדולר, תשלום ישירות לחשבון הפייפאל שלכם. מאוד מומלץ!

כיצד מקבלים תשלום על סקרים באינטרנט?

לאחר שתרשמו לאתרי הסקרים השונים שאנו מציעים לכם, תקבלו למייל/לנייד מגוון סקרים בנושאים שונים.

שימו לב! חשוב מאוד!

יש למלא את הפרטים בצורה מלאה ומדוייקת על מנת לקבל תשלום על מילוי הסקרים.

ההשתתפות בסקרים איננה עולה כסף ודורשת מכם לא יותר מ-5 דקות ביום.

שימו לב שברוב אתרי הסקרים יש כמות מינימלית של שאלות שצריך לענות עליהן בשביל להגיע לסכום הכסף שאותו אפשר לקבל, לכן מומלץ מאוד לענות על כל הסקרים ששולחים לכם.

אפשר להרוויח אלפי שקלים ממילוי סקרים, כל מה שצריך זה לעקוב אחרי המיילים והסמסים שהם שולחים ולהשתתף בסקרים. זה קל, פשוט, לא דורש מאמץ. במקום לבזבז את כל היום בטיקטוק או באינסטגרם פשוט תמלאו סקר ותרוויחו כסף.

דוגמא לתשלום על סקרים באמצעות פייפאל

רווחים ממילוי סקרים פאנל פרוייקט המדגם

דוגמא לתשלום על סקרים באמצעות גיפט קארד של אתר BUYME

תשלום על סקרים
שובר מתנה מילוי סקרים באינטרנט

שאלות נפוצות

להצטרפות מהירה לחצו כאן או תחת לשונית "הצטרפות" בתפריט.

אחרי ההצטרפות למערכות השונות באתרים, תהיה אופציה של בחירה: חלק מהאתרים נותנים תווי שי או קנייה כדוגמת אתר BUYME, באתרים אחרים מקבלים כסף ישירות לחשבון ה PAYPAL או חשבון הבנק, תלוי באתר ובכמות השאלות שאתם עונים עליהם.

אין גבול לרווח שתוכלו לעשות. אתרי הסקרים באינטרנט למעשה מקבלים ממכם מידע שאותו הם מוכרים לחברות עסקיות, ארגונים, פוליטקאים וכו' ולכן משתלם להם שתשיבו על מגוון רחב של שאלות בנושאים שונים.

הסקרים משתנים לפי האורך שלהם. הזמן המושקע בסקר בודד יכול לנוע בין 2-15 דקות. תלוי בקצב האישי שלכם. רוב הסקרים לא לוקחים יותר מ-5 דקות.

יש חברות המאפשרות מענה על סקרים דרך אפליקציה, לכל החברות יש אתרים אונליין בדומה לאפליקציות, כך שהמענה תמיד פשוט ונוח.

רוב הסקרים לא בתשלום מיידי, לרוב צריך לענות על מספר מינימאלי של סקרים עד שמגיעים לכמות המספיקה המאפשרת קבלת תשלום מהחברה.

בהחלט כן! ניתן לקבל תשלום ישירות לחשבון הפייפאל שלכם. לאחר שתגיעו לרף המינימאלי לקבלת תשלום פשוט בקשו את התשלום לחשבון הפייפאל.

בוודאי! אפילו מומלץ לענות על סקרים בתשלום בחו"ל. יש דרישה מאוד גבוהה למענה על סקרים בחו"ל מישראלים, התשלום גבוה, בדולרים, וניתן לקבל את הכסף ישירות לחשבון הפייפאל שלכם.

כן, בחלק מהחברות ניתן להירשם למענה על שאלות וסקרים גם מתחת לגיל 18, יש לקרוא את תנאי השימוש והתקנון של כל חברה לפני ההרשמה על מנת לוודא את הנושא.

יש בישראל לא מעט חברות סקרים, אנו בדקנו והחלטנו להמליץ על 4 חברות סקרים ישראליות, ו-2 חברות סקרים מחו"ל. מהניסיון שלנו הן מאפשרות קבלת תשלום בצורה נוחה וקלה, ומענה פשוט על סקרים.

סקרים בתשלום שמולאו על ידי גולשים

מהי תכנית הטלוויזיה הנצפת ביותר?

כמה כוסות קפה אתם שותים ביום?

האם אתם משתמשים בטלפון בנהיגה?

עונים ומרוויחים

דילוג לתוכן